Elle Style Awards Turkey 2012


“Elle Style Awards 2012” Cuma gunu Esma Sultan yalisinda gerceklestirildi. Ne kadar takip ettiniz bilmiyorum ama Twitter uzerinden baya reklami yapildi. Gecen sene takip etmemistim ama bu sene biz de davetli oldugumuz icin ben de takip ettim. Dogus Rusya’da oldugu icin Esra ile after partiye katildik. Odul torenini televizyondan takip ettik. Kiyafetleri az cok twitter uzerinden kendimce yorumunu yaptim. Odul toreni tahmin ettigimden kisa surdu. Evde yayilmis izlerken bi baktim toren bitmis. Hemen hazirlanip yola koyulduk.

Odul torenine odul alicaklar disinda diger adaylar katilmamisti. Daha onceden haberleri oldugu cok belliydi. Keske haber vermeselerde heyecanlarini orada gercekten yasasalardi. Burcu Esmersoy “yilin stil sahibi kadin” odulunu aldi. Bu yuzden tarz olmanin dibine vurmustu diyebilirim 🙂 Kiyafeti biraz Balmain esinlenmesi de olsa ben begendim, yakismisti. Zeynep Tosun tasarimiymis.

burcu esmersoy elle style awards 2012

Aslinda ceketi farkli desen olsaymis daha mi guzel olurmus? Veya direk tasli, pullu bir ceket mi olsaymis? Vallahi tam bilemiyorum ama guzel ve iddali.

Kirmizi halinin sunucusu Nefise Karatay’in elbisesi Arzu Kaproldu. Kirmizi halida neden kirmizi tercih ederler bir turlu anlamam. Madem kirmizi haliyi sunucaksin baska renk giy. Makyaj’da fazla soluktu. Nefise Karatay’in zaten enerjisi dusuk, bir de soluk makyaj yapinca olmamisti.

nefise karatay elle

Gecenin sunucu ise Tanem Sivardi. Valla elbisesini sevsem mi sevmesem mi tam karar veremedim. Bir kantocu edasi vardi. Canli gorunce daha bir sogudum acikcasi. Tasarim Elif Cığızoğlu’na aitmis. Aslinda kendisi sevdigim modacilardan. Bu seneki Istanbul moda haftasi defilesi cok basariliydi ama Tanem’e bu elbise o kadar super durmamisti. Sac ve makyaj vasatti. Sunuculugu da cok basarili degildi. Bu tarz organizasyonlarda bana gore Pinar Altug en iyi sunumu yapiyor.

tanem sivar elle

Pinar Altug’nun elbisesini begenmedim. O gece icin ozensiz geldi. Arzu Kaprol tasarimiymis. Gogus kismi kucuk gelmis gibi duruyordu.

pinar altug elle styla awards

Hazir Yagmur Atacan’nin fotografinida koymusken erkeklerden de bahsetmeden gecemeyecegim. Kadinlar ne kadar ozen gosteriyorsa erkekler o derece ozensiz geliyor. Yagmur Atacan’in papyonsuz smokini gayet guzel, spor olmak istiyorsaniz en azindan bu sekilde katilin. Smokin bir erkege yakisan en guzel kiyafet ama nedense Turk erkekleri giymekte cekiniyorlar. Odul alan Mehmet Gunsur’den de ayri ozeni beklerdim. Converse ile katilmasi bana biraz zorlama geldi. Johny Depp tarzi yakalamak istemis belki ama keske Johny Depp’in smokinli efsane fotograflarinden esinlenseymis.

Gecenin en klas bayanlarindan biri Feryal Gulmandi. Elbisesi Emilio Pucci tasarimi. Bu mevsimde beyaz giymek ayriyetten cesaret ister. Kendisini kuaforde gormustum ve ne giyecegini merak ediyordum. Beni yaniltmadi ve zerafetiyle geceye damgasini vurdu. Abartisiz siklik diye buna denir. Tek elestirecegim nokta o kurk !! Sahte oldugunu umarak geciyorum…

feryal gulman elle

Gel gelelim Hadise hadisesine 🙂  Victoria Beckham elbiseninin rengi, durusu gayet guzel. Hadise zayifladigi icin cok guzel oturmus. Ama insan bir popstardan daha gosterisli bir sey bekliyor. Hadise’nin tarzi itibari ile sade kacmis. Sanki onu yansitmiyor gibi. Ama gayet hos gorunuyor.

hadise Ikinci Elif Cığızoğlu elbisesini Nebahat Cehre giydi. Cok yakismis. Elif Cigizoglu’nun bu sene yaptigi kemerler baya hosuma gidiyor. Gerci biraz Isabel Marant esinlenmesi olsa da kabulumuz 🙂 Nebahat hanim her zamanki gibi en tarz bayanlardan biriydi. Ilerki yaslarda (yaslaninca demiyorum dikkatinizi cekerim) umarim biz de onun gibi oluruz.

nebahat_cehre_elif_c_g_zoglu

Tulin Sahin’in elbisesini pek begenmedim. Biraz alaturka geldi ama fizik kurtariyor tabikii. Cuval giyse yakisir dedilerimizden. Nisantasindan bir butikten almis. Soylemesede az cok tahmin ederdik herhalde 🙂

tulin sahin elle

Isin Gormus Elie Saab elbisesi ile olculu bir siklik icindeydi. Kendisi tam bir hayvan sever oldugu icin benim icin degerli insanlardan biri…

isin gormus

“Yilin kadin oyuncusu” odulunu Demet Evgar aldi. Stil sahibi yilin kadin oyuncusu seciliyorsa bu isim kesinlikle Demet Evgar olmamaliydi. Bade Iscil bence hak ediyordu. Ama oyuncu seciliyorsa kesinlikle dogru isim Demet Evgar cunku muthis bir yetenek. O yuzden bu konuda kafam biraz karisik 🙂

Elbisesini annesi yapiyormus. Annelerin yaptigi hersey en guzeli olur, o yuzden yoruma gerek yok. Ama o saclara ne desem az olur. Hadi yani kazittin, o orgude neyin nesi oluyor hic anlamadim.

demet evgarGecenin en guzel giyinenlerinden biri Serenay Sarikaya oldu. Elbisesi Ozgur Masur tasarimi. Ozellikle dekoltesine ben bayildim.

serenay sarikaya elle

Wilma Elles gecenin rukuslerinden biriydi. Ozellikle yaninda sevgilisiyle inanilmaz itici gorunuyor. Fotografini cekerken bir havaya girdiler ama, haberleri yok gecenin rukusu sectim 🙂

wilma elles

Ve Bryanboy;

bryanboy

Yilin bloger odulunu Bryanboy aldi. Gunde 200 bin kisinin sayfasini tikladigi en unlu bloger’lardan bir tanesi. Darisi basima insallah 🙂 Partide tanisma firsatimiz oldu. Elbisemi cok begendigini soyledi. Hemen “Alaia mi?” diye sordu. “Buralarda cok az insanda gordum” dedi. E artik bu kadar iltifat bana yeter 😉

bryanboy

Uluslararasi stil ikonu odulunu Olivia Palermo aldi. Inanilmaz guzel bir kadin. Sadece fotografini paylasmak yeterli…

olivia palermo

Sadece Parti kismina katildigimiz icin ben sade bir elbise giymeyi tercih ettim. Az cok tahmin ettigim gibi cikti. Dekorasyonu A46 firmasi yapmisti. Beyaz localar ve kirmizi yastiklar disinda bir sey yoktu. Tanimadigim bir cok insanin yanisa sira inanilmaz abartip pullu tuvaletlerle gelende vardi, tavus kusu misali etekle gelende vardi.

elle style awards 2012   elle styla awards 2012

Ben herkesin kiyafetini elestirdim, siz de benim elbisemi elestirebilirsiniz 🙂 Ama elestiri yaparken Bryanboy’un begendigini unutmayiniz 😀

begum cabakcor

begum cabakcor

Cikarken yakaladigim herkesin onune gecen guzellik…

IMG_0918

 En iyi Mekan: Salt Galata
Yılın Mücevher Tasarımcısı: Nazan Pak-Ela Cindoruk
 Yılın Fotoğrafçısı: Emre Güven
Yılın Genç Tasarımcısı: Tolga Turan
Yılın Tasarımcısı: Bora Aksu
Yılın Erkek Müzik Starı: Murat Boz
Yılın Kadın Müzik Starı: Nil Karaibrahimgil
 Yılın Erkek Oyuncusu :Mehmet Günsur
Yılın Kadın Oyuncusu: Demet Evgar
Yılın İş Kadını : Oya Eczacıbaşı
Yılın İş Adamı: Ali Koç
Yılın Stil İkonu: Burcu Esmersoy
Ömür Boyu Başarı-Mücevherat: Leyla Adler
Akmerkez özel Ödülü Yılın Blog Yazarı: BryanBoy
Fashion Visionary Barbara Bui
 Özel Ödüllerde Uluslararası Stil İkonu: Olivia Palermo
Özel Ödüllerde Hayat Boyu Başarı Ödülü: Nathalie Rikel
Advertisements

6 thoughts on “Elle Style Awards Turkey 2012

  1. Veee yılın bloggeri Begummm:) yine cok keyifli yazmissin özellikle wilma elles yorumuna koptum 🙂 ve sevgilisinin durumuna ayri koptum:) yilmaz morgulumsu:) Elbisen cok guzel ve cok yakışmış tam tarzını yansıtıyor kendine yakisani cok iyi biliyorsun ve ona göre giyiniyorsun malum gunümüzde herkes bir zorlama giyiniyor yakışsa da yakışmasa da.. İnsanin kendi tarzına göre giyinmesi en güzeli 🙂
    Not: seni limonata ve W’ da gormuştum coook uzun zaman önce bi daha karşılaşırsak sarılıp öpcem 🙂

  2. Elbise sok şık-rahat. deri ceketin kolları ondan şık =) sadece boyuna cartier’nin, siyah kordonlu art deco uzun kolyesi gibi birşey mi istiyor ?? 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s