Yilbasi Agaci Nasil Suslenir?


Gunlerdir acaba agac suslemeye gec mi kaldim diye icim icimi yiyor. Daha Aralik basinda olmamiza ragmen cogu blog 2013’e girdi bile. Eksik kalmayayim diye strese girdim vallahi 🙂 Neyse ama en guzel agaci ben yapacagim diye bir iddiam var. Ben bu agacin hayalini daha yazin kurmaya basladim. Niyeyse Aralik ayina karsi sacma bir romantizmim var. Evimizde sominede olunca cam agaci, sicak cikolata gibi kombinler yapiyorum oturdugum yerde. Bunlarin kacini gerceklestiriyorsun diye sorsaniz neredeyse hic birini. Bir kere rejimdeyim, nescafe disinda bir sey icmiyorum, ikincisi sominemizin yakiti bitmis, ayriyetten kedim Disco atlar diye korkuyorum.

Yurt disindan aldigim corabi someniye asalim dedim ama somine ustunde yerimiz yok, o yuzden bende dis kapimiza astim. Orda da seker durdu aslinda. Cam agacimizi zaten kurmustuk. Bu senenin rengi beyaz. Hem evimize daha cok uyuyor hem de icimden beyaz koptu gecti. Ama seneye kirmizi veya siyah dusunuyorum 🙂

photo-28

Cam suslerimizin bazilarini Amerika’dan aldigimi gecen yazimda yazmistim. Tamamlamak icin bugun alisverise ciktik. Dogus’la ASC Flower Center‘a gittik. Elimizde bi dolu posetle ciktik. Cam susu almak kadar eglenceli bir sey yok. Bir kere ucuz oldugu icin vicdan azabi olmuyor, ayriyetten cok renkli ve cok guzeller. Iki dakkada insana enerji veriyorlar. Simli seyleri sevdigim icin ne kadar simli top, yildiz varsa topladim. Kimisini kafama gecirdim kimisini boynuma astim 🙂

begum cabakcorE tabi karnimda ac olunca bir assolist havam olmadi degil.

photo-22

Dogus’a bu pozu ben verdirdim 🙂 hih hah

cam susu

Yildizlar, kurdeleler benim favorim. Hem dis kapiya asmak icin ideal, hem de cam altina koymak icin cok guzeller. Benim agacim beyaz oldugu icin ben siyah yildiz aldim. 2013’te yildizim bol olsun ;p

begum cabakcor

Kafama taktigim beyaz yildizli taci cok sevdim 🙂

Eger halen bir cam agaci almadiysaniz ve almayi dusunuyorsaniz, kirmizi ve bronz secebilirsiniz. Suslemeden bile cok dekoratif duruyorlar. Hem klasigin disinda cok farklilar. Farkli cam agaci ile 2013’e farkli girin diye pazarlamasini yapiyim. Ne de olsa artik her yer boyle pazarlama yapiyor bizde yiyoruz valla 🙂

kirmizi cam     photo-25

O kadar cok sus vardiki hepsinin fotografini cekemedim. Kendi agacimin ustunde sectiklerimin fotografini cektim. Ama en favorim tabii ki discoball’lar. Maliyetsiz super susleme. Nisan partimden kalan evimde iki tane kocaman discoball var. Sabah gunesi ustlerine vurunca tavanda cok guzel sekil olusturuyorlar. Bence eve alip denemelisiniz, hic yoktan cam agaciniza iki uc tane asin, en azindan 2013 senesi bol eglenceli, partili gecer. Her bir suslemeye 2013 vaadi uydurma potansiyelim var 🙂

Agaci susleme asamasi cok eglenceli. Sanirim en zor olani agacin yapraklarini acmak ve takmak. Onun disinda hepsi cok zevkli. Ilk etapta beyaza siyah susler koyduk, daha sonradan kirmizi ve yesil suslerle renklendirdik. Daha onceden ceyiz diye aldigim noel babalarimida merdivene astim 🙂 en kiymetli ceyizimdi 😀

noel baba

Susleme asamasi, sevgiliden yardim sart 🙂

yilbasi agaci

yilbasi susu  yilbasi susu

yilbasi susu

Yilbasi suslerinin yakindan fotograflarini cektim ki daha net gorebilesiniz diye. Hepsi cok sekerler. Seksi noel annem bile var 😛

yilbasi agaci

Ve Final 😉

noel agaciSizde yeni yil agaclarini bana yollarsaniz bende sayfamda yayinlarim; begumyucel@cabakcor.com mail adresim, bakalim neler yaptiniz 🙂

2 thoughts on “Yilbasi Agaci Nasil Suslenir?

Leave a Reply

